من و عشقم و نی نی

ائلمان جونم فردا میایی بغل مامان

1394/9/23 16:37
نویسنده : مامان کیمیا
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان.نمیدونم از کجا بگم مامانی.فقط بگم که فردا میایی بغلم.9 ماه گذشت با همه سختی ها و شیرینی هاش ولی مهم اینه که دنیای من و بابایی شدی.مامانی خیلی بهت وابسته شدم به تکونات به سکسکه های هرروزت دل بسته بودم با لگدزدنات کلی با بابایی ذوق میکردیم نمیدونم چطور بتونم این حس و فراموش کنم چون خیلی وابستش شده بودم.کلی فیلم گرفتم از حرکاتت بزرگ شدی نشونت میدم.خلاصه برا فردا هم ذوق دارم هم دلهره.بغض دارم.فردا صب بستری میشم ایشالا ظهر بغلمی مامانم.امشبم با بابایی میریم آتلیه تا آخرین عکس دو نفریمونو بگیریم و فردا اولین عکس سه نفری رو.خلاصه لحظه شماری میکنم تا فردا برسه.همه کارامو کردم برای ورود اولین فرشته زندگیمون.دنیای من و بابایی شدی

ایشالا بعد دنیا اومدنت میام و عکس همه سونوهاتو میزارمبوس

پسندها (1)

نظرات (0)