من و عشقم و نی نی

بی بی چک مثبت

1394/2/8 11:59
نویسنده : مامان کیمیا
180 بازدید
اشتراک گذاری

تا اینکه 30 فروردین تو ذهنم یه جرقه ای زد که برم یه بی بی چک بزارم

بی بی چک تو اوج ناباوری مثبت شد و بابایی هم تو خونه بود و بهش  که گفتم از خوشحالی گریه کرد و فرداش رفتم آزمایش و بتام 652 شد.اصلا نمیتونستم باور کنم

یعنی من تو روز مادر واقعا مامان شده بودمو نمیدونستم.فرشته ی آسمونی من نمیدونم چطوری از خدا تشکر کنم تا آخر عمر مدیونشم،فقط ازش میخوام که اینسری صحیح و سالم بغلت کنم و عین دوسال پیش نشه

فدات شم نمیخوام خاطرات تلخو یادآوری کنم تا ناراحت نشیم

عزیز دلم دنیا دنیا دوست داریم.مخصوصا بابایی که برای دیدنت داره لحظه شماری میکنه

منتظرم دو هفته دیگه برم سونو تا قلب نازنینتو ببینم

فرشته من ازت خواهش میکنم برام بمون

آپلود عکس

 

آپلود عکس

پسندها (3)

نظرات (1)

خودم
8 اردیبهشت 94 14:07
عزیزم ایشالا دامن تو هم به زودی سبز بشه