من و عشقم و نی نی

تپش قلب

1394/2/17 11:58
نویسنده : مامان کیمیا
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم خوبی گلم؟

ببخش که این روزا کمتر به اینجا سر میزنم.آخه چندروز بئد معدم بدجور ریخته بود بهم،ولی همش فدای سرت

همه ی اینا فدای یه لبخند تو

راستی دیروز وقت دکتر داشتم قرار بود برام سونو بنویسه.ولی دکتر بهم گفت برو رو تخت خودم سونو کنم

یهو جا خوردم تپش قلب گرفتم،همش آیت الکرسی میخوندم

دکت همش زوم کرده بود به مانیتور و رو یه نقطه خاص رو شکمم دستگاهو حرکت میداد منم داشتم از ترس سکته میکردم یهو دکتر گفت ببین خداروشکر نی نیت اینجاستو قلبش میزنه یهو بغضم ترکید

بعدش وول خوردی اونور دکتره هم به مامانم گفت که عین خودم نازنازی هستی

وقتی به بابایی زنگ زدم پشت تلفن از خوشحالی بغض کرد

فدات شم که تو دلم اومدی و منو به زندگی برگردوندی

شاکر اون خدایی هستم که منو تنها نزاشت

عزیزکم مواظب خودت باش

چندروز دیگه میرم سونو .سلامتیتو از خدا میخوام گلمبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
17 اردیبهشت 94 12:29
مباررررررررررررکه عزیزم