من و عشقم و نی نی

هفته 18

1394/8/3 17:52
نویسنده : مامان کیمیا
166 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی چندروز بعد ترخیص از بیمارستان رفتم دکتر مغزو اعصاب که بعد گرفتن شرح حال از من و گرفتن نوار مغز گفت که اونروز بهت شوک عصبی وارد شده غمگینو یه قرص آرامبخش بهم داد با یه آمپول که بابایی نزاشت آمپول و بزنم و قرصم به اصرار خودم خوردم که خیلی کسلم میکرد و همش حالت تهوع داشتم.دکتر خودمم یه تست تحمل گلوکز برام نوشت و سونوی آنومالی.رفتم سونو شدم که اونجاهم گفتن خداروشکر سالمی و پسمل مامانبوس.تست گلوکز رو هم دادم که واقعا وحشتناک و حال بهم زن بودسبز که جوابشم زیاد جالب نبود خواب آلودقند ناشتام نرمال بود ولی قند یه ساعته و دو ساعتم یکم بالاتر از نرمال بود که دکتر زنانم به متخصص داخلی معرفی کرد تا آزمایشای تکمیلی برام بنویسه.دکتر داخلی هم نه گذاشت نه برداشت بهم روزی 12 واحد انسولین تجویز کردعصبانی و گفت از داروخونه بخر بیار تزریق کنم منم رفتم خریدم و آوردم دیدم مطب بستس.کلی ناراحت شدم نگو حکمت خدا بودهمحبتجریانو که به بابایی گفتم عصبانی شد و از فوق تخصص غدد وقت گرفت برام تا فردا بریم پیشش.به دکتر غدد که گفتم شاخ دراورد شیطان گفت کدوم بیسوادی بهت انسولین داده؟قند تو یکم بالاس که با رژیم پایین میاد.گفت با قند ناشتای 70 اگه انسولین میزدی میرفتی کما.قرص آرامبخشم گفت نخور که کلی عوارض داره.خدا خیرش بده کلی عزا گرفته بودم که روزی سه نوبت انسولینو کجای دلم بزارم غمگینخلاصه اونروز بهترین روز بود برام و از همون روز رژیم قندی رو شروع کردمچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)